فهرست این مقاله

شیشه ضد گلوله ویترین

تولید انواع شیشه ضد گلوله ویترین در صنایع شیشه کولیوند         0912823524202188621912

 

شیشه ضد گلوله ویترین

شیشه ضد گلوله ویترین

شیشه های ایمنی دارای دسته بندی های مختلفی است که هر یک از آن ها در پروژه های خاصی بکار می رود بهترین نوع شیشه های ایمنی بدون تردید شیشه های چند لایه لمینت محسوب می شود که در این مقاله به بررسی آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های ایمنی در ایران فعالیت خود را از سال 1394 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه لمینت سه لایه را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه ضد گلوله ویترین – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های ایمنی که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه های شکسته شوند برخلاف شیشه های خام خطرناک و برنده نخواهد شد .

 

شیشه ضد گلوله ویترین – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های خاص که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس توس لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد بدین شکل در صورت شکسته شدن شیشه ها ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

شیشه ضد گلوله ویترین – کریستال 

شیشه های ایمنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد ، شیشه های کریستال در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه ضد گلوله ویترین – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های ایمنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های 20 میل بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه ضد گلوله ویترین – خم 

جذاب ترین طرح شیشه های ایمنی چند لایه در سراسر دنیا شیشه خم به شمار می رود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره های با درجه حرارت بسیار بالا قرار داده خواهد شد ، شیشه های خم فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه ضد گلوله ویترین - اینستاگرام

 

شیشه ضد گلوله ویترین - واتساپ

 

راه های ارتباطی با کارشناسان صنایع کولیوند جهت سفارش شیشه ضد گلوله ویترین

برای اطلاع از قیمت شیشه های ایمنی و سفارش ان ها می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های ایمنی در صنایع شیشه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه ضد گلوله ویترین

شیشه ضد گلوله ویترین

شیشه ضد گلوله

شیشه ضد گلوله ویترین

شیشه ضد گلوله ویترین

شیشه ضد گلوله ویترین

شیشه ضد گلوله ویترین

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های ایمنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند