فهرست این مقاله

شیشه های رومیزی

تولید انواع شیشه های رومیزی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                      0912823524202188621912

 

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

تا کنون بیش از 10 مقاله در رابطه با شیشه رومیزی و انواع آن در وب سایت صنایع شیشه و آینه کولیوند درج شده است لذا در این مقاله هم قصد داریم از بعدی دیگری شیشه های رومیزی را مورد بررسی قرار دهیم تا اینکه شما مشتریان گرامی با توجه به موارد ذکر شده بتوانید یک شیشه روی میز متاسب با نیاز خود را خریداری نمایید .

خوشبختانه تمامی مراحل تولید شیشه های رومیزی در صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت صفر تا صد بومی بوده و توسط جوانان عزیز کشورمان انجام می شود و به همین دلیل هم قیمت تعیین شده برای شیشه های روی میز در صنایع شیشه و آینه کولیوند مناسب بوده و هیچ گونه واسطه ای بین ما و شما مشتریان گرامی وجود نخواهد داشت .

تولید شیشه های رومیزی در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از مدرن ترین دستگاه های صنعت شیشه صورت می گیرد لذا برش شیشه بسیار دقیق انجام خواهد شد و هر نوع الگوی شیشه رومیزی قابل اجرا می باشد .

 

انواع شیشه های رومیزی از نظر نوع میز

  • شیشه میز ناهارخوری
  • شیشه میز جلو مبلی
  • شیشه میز عسلی
  • شیشه میز تلویزیون
  • شیشه میز کنسول
  • شیشه میز اداری
  • شیشه میز کنفرانس
  • شیشه میز رایانه

 

شیشه های رومیزی ساده 

حدود 10 سال پیش فقط شیشه رومیزی چهار گوش ساده با ابزار لول مات تولید می شد و اغلب این شیشه ها روی میزهای چوبی قهوه ای رنگ ساده قرار می گرفت ، ضخامت این نوع شیشه ها معمولا 6 میل بود و به همین دلیل پس از مدت کوتاهی شیشه بر اثر ضربه یا فشار بیش از حد شکسته می شد از نظر رنگ شیشه هم فقط شیشه شیت یا فلوت شفاف و برنز وجود داشت .

 

شیشه های رومیزی طرح دار

پس از مدتی با تولید میزهای چوبی طرح دار که معمولا دالبری های هندسی دور میز وجود داشت به نوعی فعالان صنعت شیشه هم مجبور به تولید شیشه های رومیزی شدند که دور شیشه دارای اشکال هندسی مختلفی بود ، برای تولید شیشه های رومیزی طرح دار ابتدا الگوی میز توسط کاغذهای مخصوص الگو گرفته شده سپس کاغذ الگو زیر شیشه قرار داده می شود تا اینکه با الماس شیشه مطابق الگو برش داده شود .

در نهایت هم شیشه طرح دار را داخل دستگاه لول یا دیاموند قرار می دهیم و دور شیشه با ابزاری دلخواه تزیین خواهد شد البته امروزه با بهره گیری از دستگاه CNC و MASTER خاص ترین شیشه های رومیزی هم در صنایع شیشه و آینه کولیوند تولید می شود که به صورت دستی امکان پذیر نیست .

 

شیشه های رومیزی رنگی

با تولید شیشه های رنگی دیگر مانند گذشته که شیشه شفاف به عنوان شیشه روی میز چوبی با رنگ های مختلف در نظر گرفته می شد نیست بلکه برای هر میزی با توجه به رنگ میز ، رنگ شیشه هم انتخاب خواهد شد به عنوان مثال برای یک میز ناهارخوری مشکی از شیشه دودی به عنوان شیشه میز ناهارخوری استفاده می شود یا برای یک میز جلو مبلی قهوه ای از شیشه برنز به عنوان شیشه روی میز جلو مبلی استفاده خواهد شد .

 

شیشه های رومیزی شفاف

به طور کلی برای تولید شیشه رومیزی میزهای با رنگ های مختلف می توان از شیشه شفاف رومیزی استفاده کرد ، این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل به صورت فلوت و کریستال تولید می شود .

 

شیشه های رومیزی چاپی و سندبلاست

در سال 1394 صنایع شیشه و آینه کولیوند با وارد کردن دستگاه های سندبلاست و چاپ روی شیشه قادر به تولید شیشه رومیزی در طرح های مختلف به صورت چاپی و سندبلاست می باشد ، فرآیند کاری به گونه ای است که ابتدا طرح مورد نظر توسط شما مشتریان گرامی انتخاب خواهد شد سپس با توجه به طرح شیشه را وارد دستگاه چاپ می کنیم و طرح را از طریق درگاه های ورودی وارد دستگاه خواهیم کرد در نهایت هم با پر کردن مخازن رنگی با رنگ های مورد نظر شیشه های رومیزی طبق طرح رنگ خواهد شد .

 

شیشه های رومیزی کریستال 

شیشه کریستال رومیزی در واقع همان شیشه فلوت یا ساده می باشد که شفافیت شیشه بسیار بیشتر شده و نمای شیشه بسیار زیباتر به نظر می رسد ، اضافه کردن ترکیبات خاص و کریستالی در تولید شیشه موجب درخشندگی شیشه شده است که این امر در شیشه های با ضخامت بالا مانند شیشه 20 میل کریستال بسیار بیشتر به نطر می رسد .

خوشبختانه نوعی از شیشه های رومیزی کریستال در ایران تحت عنوان شیشه وین وایت یا شیشه کریستال ایرانی تولید شده است که شفافیت بسیار مطلوبی داشته از قیمت مناسبی نیز برخوردار است .

 

شیشه های رومیزی ناهارخوری

متداول ترین نوع شیشه رومیزی که معمولا دارای بیشترین ابعاد نیز در بین شیشه های رومیزی است ، شیشه میز ناهارخوری با ضخامت 8 میل الی 20 میل در رنگ های مختلفی تولید می شود .

 

شیشه های رومیزی جلو مبلی

برای تولید شیشه های میز جلو مبلی صفحه دار معمولا از شیشه 8 میل و 10 میل و برای میزهایی که فقط از تعدادی پایه تشکیل شده است از شیشه های 12 میل ، 15 میل و 20 میل استفاده می شود .

 

شیشه های رومیزی اداری

امروزه در ساختمان های ادرای میزهای مختلفی وجود دارد که روی آن ها شیشه قرار می گیرد ، به طور کلی شیشه رومیزی اداری به سه دسته ی شیشه میز مدیریت ، شیشه میز کنفرانس و شیشه میز رایانه تقسیم می شود .

 

شیشه های رومیزی دودی

اغلب شیشه های روی میز به دلیل اینکه میز از جنس چوبیست شیشه های دودی و برنز رومیزی به کرات مورد استفاده قرار می گیرد ، صنایع شیشه و آینه کولیوند شیشه های دودی را به صورت تیره و روشن تولید می کند .

 

شیشه های رومیزی گرد

برای تولید شیشه میز گرد نیاز به اندازه دقیق قطر میز است سپس با استفاده از گردبرهای دستی و دستگاه CNC شیشه با قطر مورد نظر برش داده می شود ، توجه داشته باشید که شیشه های بیضی دارای دور قطر می باشد .

 

شیشه های رومیزی اسید کاری شده

نوع جدیدی از شیشه ی رومیزی مدرن که طرح های مختلفی روی شیشه به صورت اسید کاری ایجاد می شود ، به این نوع شیشه ها شیشه آنتیک و شیشه پتینه کاری شده نیز گفته می شود .

 

شیشه های رومیزی حکاکی شده

با استفاده از دستگاه مستر ( MASTER ) نیز می توان طرح های مختلفی را روی شیشه رومیزی حکاکی کرد به عبارتی در این روش طرح مورد نظر تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، به طور مثال می توان طرح ورساچه را روی لبه شیشه های رومیزی حکاکی کرد و نمای زیبایی را در فضای داخلی ساختمان ایجاد کرد .

 

شیشه های رومیزی لمینت

طرح جدیدی از شیشه رومیزی که دو عدد شیشه توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده می شود به طور مثال در طرح های جدید دو عدد شیشه گرد با قطرهای مختلف به صورت لمینت روی هم قرار می گیرند .

 

شیشه های رومیزی مات 

به طور کلی شیشه رومیزی مات به دو دسته ی سندبلاست و ساتینا تقسیم می شود این دو نوع شیشه شباهت بسیار زیادی با هم دارند اما تفاوت آن ها در قابلیت طرح دار شدن شیشه سندبلاست است .

 

شیشه های رومیزی هوشمند 

طرح خاصی از شیشه رومیزی که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد لازم به ذکر است شیشه های رومیزی در کشورهای اروپایی نیز به کرات استفاده می شود و مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

قیمت شیشه های رومیری هوشمند تقریبا دو برابر شیشه ی رومیزی ساده و طرح دار است به همین دلیل طراحان دکوراسیون داخلی از آن فقط در پروژه های خاص و لوکس ساختمانی استفاده می کنند ، شیشه های رومیزی هوشمند در اغلب مجله های معتبر طراحی دکوراسیون داخلی مانند مجله THE BEST DESIGN که هر ساله در کشور ایتالیا چاپ می شود به عنوان برترین طرح شیشه رومیزی معرفی شده است .

 

شیشه های رومیزی جزیره

برای تولید شیشه میز جزیره باید از شیشه های لاکوبل رنگی 10 میل و 15 میل استفده کرد به طور مثال برای یک جزیره سفید با طول 200 سانتی متر و عرض 100 سانتی متر باید از شیشه 10 میل لاکوبل سفید بکار برد .

 

شیشه های رومیزی ضخیم

برای تولید شیشه های رومیزی با ابعاد بزرگ باید از شیشه های ضخیم 10 میل الی 20 میل استفاده کرد به طور مثال برای یک میز ناهارخوری 12 نفره باید از شیشه های 12 میل کریستال و رنگی بکار برد ، شیشه های ضخیم در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه های رومیزی بیضی

برای تولید شیشه رومیزی بیضی شکل باید از دستگاه CNC و MATSER استفاده کرد این نوع شیشه ها در پروژه های خاصی بکار رفته و موجب ارتفای طراحی دکوراسیون داخلی خواهد شد ، شیشه های بیضی فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون قرار گرفته است .

 

شیشه های رومیزی تاشو 

برای تولید برخی از شیشه رومیزی مدرن از شیشه های تاشو استفاده می شود ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که هنگام باز شدن ، لنگه ها روی هم قرار خواهند گرفت ، در پرژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه های رومیزی - اینستاگرام

 

شیشه های رومیزی - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه های رومیزی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های رومیزی و سفارش آن به صنایع شیشه و آینه کولیوند می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه های رومیزی مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است با بهره گیری از جدیدترین دستگاه های صنعت شیشه در صنایع شیشه و آینه کولیوند امکان تولید شیشه های رومیزی در هر ابعادی وجود دارد ضمنا سفارشات شهرستان ها نیز پذیرفته می شود .

ساعت کاری کارخانه در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 الی 17 و پنج شنبه ها از ساعت 8 الی 14 تعیین گردیده است لطفا در ساعات ذکر شده نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید .

 

شیشه های خم

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی  

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

شیشه های رومیزی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های رومیزی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.wayfair.com

تیم تحریریه کولیوند