فهرست این مقاله

شیشه کریستال سفید

تولید انواع شیشه کریستال سفید در صنایع شیشه و آینه کولیوند           0912823524202188621912

 

 

شیشه کریستال سقید

 

شیشه کریستال سفید

شیشه های فوق شفاف یا اکسترا کلیر جذاب ترین و شفاف ترین طرح شیشه های تولید شده در صنعت شیشه محسوب می شود که در پروژه های ساختمانی لوکس استفاده خواهد شد ، در این مقاله به طور اختصاصی به انواع شیشه های سفید الترا کلیر و ویزگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های مغز سفید در ایران فعالیت خود را از سال 1400 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه الترا کلیر رومیزی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

شیشه کریستال سفید – بلژیکی 

شیشه های بلژیکی شفاف ترین طرح شیشه های شفاف محسوب می شود که در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد این نوع شیشه ها از قیمت بالایی نیز برخوردار می باشد و اغلب به عنوان شیشه رومیزی بکار می رود .

 

شیشه کریستال سفید – ایرانی 

شیشه های ایرانی شفاف علاوه بیر شفافیت بسیار بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردار خواهد شد که اغلب به عنوان دیوارپوش شیشه ای بکار می رود این نوع شیشه ها در ضخامت های 10 میل و 16 میل وجود دارد .

 

شیشه کریستال سفید – رومیزی 

برای تولید شیشه های رومیزی مدرن باید از شیشه های الترا کلیر استفاده کرد به طور مثال برای یک میز ناهارخوری سفید رنگ 10 نفره از شیشه های 10 میل کریستال بکار خواهد رفت بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایحاد خواهد شد .

 

شیشه کریستال سفید – 20 میل 

تولید شیشه های شفاف با ابعاد بیش از حد استاندارد مستلزم شیشه های 20 میل است به طور مثال برای تولید یک شیشه رومیزی ناهارخوری که فقط از پایه تشکیل شده است باید از شیشه های 20 میل بکار برد ، شیشه های 20 میل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه کریستال سفید – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های سفید به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه حکاکی کرد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های طرح دار بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

شیشه کریستال سفید – میز شیشه ای 

میزهای شیشه ای مدرن نیز با استفاده از شیشه هالی شفاف 10 میل ، 12 میل و 20 میل بکار می رود به طور مثال برای تولید یک میز شیشه ای جلو مبلی خم از شیشه های 15 میل فوق شفاف بکار می رود ، شیشه های میز فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

شیشه کریستال سفید – نرده 

برای اجرای نرده های شیشه ای مدرن نیز می توان از شیشه های لاکوبل سفید بکار برد در این صورت یراق آلات استیل نقره ای گزینه مناسبی محسوب می شود .

 

شیشه کریستال سفید - اینستاگرام

 

شیشه کریستال سفید - واتساپ

 

 

جهت سفارش شیشه کریستال سفید به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه کشفاف سفید و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های الترا کلیر در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال 6 میل

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال سفید

شیشه کریستال سفید

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های شفاف در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند