فهرست این مقاله

شیشه 10 میل فلوت

تولید انواع شیشه 10 میل فلوت در صنایع شیشه و آینه کولیوند                                       09128235242 – 02188621912

 

شیشه 10 میل فلوت

 

شیشه 10 میل فلوت

شیشه های 10 میل پرکاربردترین نوع شیشه های تولید شده در صنعت شیشه محسوب می شود چرا که علاوه بر مقاومت بالای شیشه از ورن مناسبی نیز جهت جابجایی برخوردار است ، در این مقاله اولین نوع شیشه های 10 میل که با نام شیشه 10 میل فلوت شناخته شده است و به کرات در صنعت شیشه وجود دارد را بررسی خواهیم کرد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه 10 میل فلوت در ایران فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرد و به یاری خدا تا کنون بیش از 20 طرح مختلف این نوع شیشه ها را تولید کرده است برای مشاهده آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

جالب است بدانید که شیشه 10 میل فلوت اولین شیشه با ضخامت بالا به شمار می رود که در صنعت شیشه تولید شده است و از آن پس سایر شیشه های با ضخامت بالا نظیر شیشه های 12 میل ، 15 میل و 20 میل نیز تولید شد در حالیکه قبل از آن شیشه فقط در داخل پنجره های خانه ها وجود داشت .

 

شیشه 10 میل فلوت رنگی

شیشه های 10 میل رنگی به دو دسته شیشه های دو رو نما و یک رو نما یا لاکوبل تقسیم بندی می شود حالت اول شامل شیشه های دودی و برنز 10 میل است اما حالت دوم مربوط به شیشه های رنگی لاکوبل می باشد ، همانظور که در مقاله های دیگری نیز ظرح داده شده شیشه لاکوبل در طیف وسیع رنگی تولید می شود .

 

شیشه 10 میل فلوت رفلکس

به طور کلی شیشه های رفلکس فقط به صورت فلوت تولید می شود که در این بین شیشه 10 میل رفلکس خاص ترین نوع شیشه های آینه ای محسوب می شود ، این نوع شیشه ها در پروژه هایی نظیر اجرای نمای شیشه ای اسپایدری در ساختمان ها کاربرد دارد .

 

شیشه 10 میل فلوت سکوریت

در حالت عادی شیشه 10 میل فلوت به صورت خام است به عبارتی شیشه با ضربه محکمی و تحت فشار قرار گرفتن شکسته خواهد شد ضمنا این نوع شیشه ها هنگام شکستن برنده می باشد و موجب خسارات جانی نیز خواهد شد ، با رویکار آمدن شیشه های 10 میل سکوریت این نگرانی نیز برطرف شد و شیشه در اثر شکستن موجب وارد شدن خسارت به افراد نخواهد شد .

برای تولید شیشه های سکوریت ابتدا شیشه 10 میل فلوت در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس جهت سکوریت شدن داخل کوره های با درجه حرارت بسیارذ بالا قرار داده می شود تا اینکه به طور کامل آب شیشه گرفته شود و مقاومت آن افزایش یابد .

 

شیشه 10 میل فلوت دوجداره

برای تولید شیشه های 10 میل دوجداره ابتدا دو شیشه با ابعاد یکسان برش داده شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار داده می شود در نهایت هم گاز آرگون بین شیشه ها تزریق خواهد شد و دور ان ها با چسب پوشش داده می شود ، شیشه های دوجداره به منظور جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش میزان آلودگی صوتی بکار می رود .

 

شیشه 10 میل فلوت لمینت

در پروژه هایی که احتمال شکسته شدن شیشه وجود دارد و شیشه ها به صورت فریم لس استفاده می شوند باید از شیشه های لمینت شده بکار برد ، این نوع شیشه ها از دو شیشه با ابعاد یکسان تشکیل شده که توط لایه چسبناک PVB به روی هم قرار گرفته اند ، شیشه 10 میل فلوت لمینت حتی اگر شکسته شوند ذرات آن از هم جدا نخواهد شد و بدین شکل هیچ گونه خسارتی به شخص و شیء وارد نمی شود .

 

شیشه 10 میل فلوت خم

برای تولید شیشه های 10 میل خم ابتدا شیشه 10 میل در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی با شعاع خم مورد نیاز ساخته می شود در نهایت هم شیشه به همراه قالب فلزی داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

شیشه 10 میل فلوت رومیزی

شیشه های رومیزی شفاف بهتر است که با استفاده از شیشه های کریستال یا اکسترا کلیر تولید شود اما اگر هزینه در اولویت قرار داشته باشد شیشه های 10 میل فلوت بهترین انتخاب محسوب می شود .

 

شیشه 10 میل فلوت طرح دار

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه های 10 میل به صورت مات و رنگی ایجاد می شود ، به طور مثال می توان لوگوی مجموعه را روی شیشه سندبلاست کرد ، شیشه های سندبلاست شده به صورت طرح دار و ساده تولید می شود که نوع طرح دار از قیمت بیشتری برخوردار می باشد .

 

شیشه 10 میل فلوت حکاکی شده

با استفاده از دستگاه هوشمند مستر می توان طرح های مختلفی را روی شیشه های 10 میل حکاکی یا اینگریوینگ کرد به عبارتی در این روش طرح مورد نظر روی شیشه تراشیده ( کنده کاری ) خواهد شد ، شیشه های حکاکی شده در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

شیشه 10 میل فلوت درب شیشه ای

برای اجرای درب های شیشه ای نیز اغلب از شیشه های 10 میل فلوت و سوپر کلیر استفاده می شود چرا که این شیشه ها هم مقاومت بالایی داشته و هم از وزن مناسبی جهت جابجایی برخوردار است ، شیشه های درب در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

شیشه 10 میل فلوت هوشمند 

طرح خاصی از درب های شیشه ای که با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل می شود ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد ، شیشه های هوشمند فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

شیشه 10 میل فلوت تاشو 

طرح خاص دیگری از شیشه های 10 میل که با سیستم تاشو کار خواهد کرد ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که یک عمق نورپردازی با طیف وسیع رنگی داخل آینه مشاهده خواهد شد ، در پروژه های که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه 10 میل فلوت تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

 

جهت سفارش شیشه 10 میل فلوت به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه 10 میل فلوت و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209214195178 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه 10 میل فلوت مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه CNC و MASTER شیشه 10 میل فلوت در الگوهای مختلفی تولید می شود و با قیمت مناسبی در اختیار خریدارن محترم قرار خواهد گرفت .

 

شیشه 10 میل فلوت

شیشه 10 میل رنگی

شیشه 10 میل فلوت

شیشه 10 میل رنگی

شیشه 10 میل فلوت

شیشه 10 میل فلوت

شیشه 10 میل فلوت

شیشه 10 میل فلوت

شیشه 10 میل فلوت

شیشه 10 میل فلوت

شیشه 10 میل فلوت

شیشه 10 میل فلوت

شیشه 10 میل فلوت

شیشه 10 میل فلوت

 

جهت کسب اطلالات بیشتر پیرامون شیشه 10 میل فلوت در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.indiamart.com

تیم تحریریه کولیوند