فهرست این مقاله

میز شیشه ای دکوراسیون

تولید میز شیشه ای دکوراسیون در صنایع شیشه و آینه کولیوند                              0912823524202188621912

 

میز شیشه ای دکوراسیون

 

میز شیشه ای دکوراسیون

میزهای شیشه ای به منظور مختلفی در ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری استفاده می شود ، طراحان دکوراسیون داخلی شناخته شده در دنیا از از میزهای شیشه ای به عنوان دکور در ساختمان های مسکونی بکار می برند از همین رو در این مقاله به بررسی انواع میز شیشه ای دکوراسیون می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی میزهای شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع میزها از جمله ممیز شیشه ای دکوراسیون را تولید کرد است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivadncom@ مراجعه نمایید .

 

میز شیشه ای دکوراسیون – خم

به طور کلی میز شیشه ای دکوراسیون به دو دسته ی میزهای شیشه ای لیزری و میزهای شیشه ای خم تقسیم می شود که در این بین میز شیشه ای خم بسیار جذاب تر به نظر می رسد برای تولید این نوع میزها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس لبه ی شیشه ابزار دیاموند زده می شود در مرحله ی بعدی یک قابل فلیز ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره قرار داده خواهد شد .

 

میز شیشه ای دکوراسیون – کریستال

میزهای شیشه ای از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد .

 

میز شیشه ای دکوراسیون – رنگی

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی ، آبی ، بنفش و سبز می توان از این نوع شیشه ها برای تولید میز شیشه ای استفاده کرد به طور مثال در ساختمانی با فضای داخلی سفید رنگ باید از شیشه های مشکی بکار برد .

 

میز شیشه ای دکوراسیون – با پایه فلزی

در این طرح از میزهای شیشه ای شاهد ترکیب شیشه های خم و پایه های استیل هستید ساختار این نوع میزها به گونه ای است که یک طرف میز شیشه خم و طرف مقابل شیشه به پایه های استیل چسبیده خواهد شد .

 

میز شیشه ای دکوراسیون – جلو مبلی

محبوب ترین نوع میز شیشه ای که با نام میز شیشه ای جلو مبلی و میز شیشه ای وسط شناخته شده است برای تولید این نوع میزها از شیشه های کریستال و رنگی 15 میل بکار می رود بدین شکل میز از مقاومت مناسبی برخوردار می باشد ، میزهای جلو مبلی در مجله ی THE BEST DESIGN به عنوان برترین طرح شیشه های دکوراتیو معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

میز شیشه ای دکوراسیون – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد میزهای شیشه ای بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل استفاده کرد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، میزهای 20 میل در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

میز شیشه ای دکوراسیون – تاشو 

طرح خاص دیگری از میزهای شیشه ای که با سیستم تاشو کار می کند ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که لنگه های ثابت و بازشو هنگام باز و بسته شدن روی هم قرار خواهند گرفت ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از میز شیشه ای دکوراسیون تاشو بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

میز شیشه ای دکوراسیون – دو طبقه 

با توجه به اینکه اغلب میزهای شیشه ای فاقد کشو است به همین دلیل بهتر است که از میزهای شیشه ای دو طبقه استفاده کرد ، طبقه شیشه ای توسط یراق استیل به میز متصل خواهد شد میزهای دو طبقف فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی حرفه ای قرار گرفته است .

 

یز شیشه ای دکوراسیون - اینستاگرام

 

یز شیشه ای دکوراسیون - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان میز شیشه ای دکوراسیون را به صنایع شیشه و آینه کولیوند سفارش داد

برای اطلاع از قیمت میز شیشه ای دکوراسیون و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری میز شیشه ای دکوراسیون مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید میز شیشه ای دکوراسیون در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

میز شیشه ای دکوراسیون

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون میز شیشه ای دکوراسیون در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

تیم تحریریه کولیوند