فهرست این مقاله

نرده شیشه ای اسپیگات

تولید انواع نرده شیشه ای اسپیگات در صنایع شیشه کولیوند                  0912823524202188621912

 

 

نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای اسپیگات

پوشش فضای کناره ی پله های دوبلکس با استفاده از متریال های مختلفی صورت می گیرد که محبوب ترین و جذاب ترین آن بدون تردید شیشه های سکوریت و لمینت شده است از همین رو در این مقاله به بررسی انواع نرده های شیشه ای مدرن و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های ایمنی در ایران فعالیت خود را از سال 1392 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه لمینت نرده را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

نرده شیشه ای – سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های ایمنی که با نام شیشه ایمنی سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه های شکسته شوند برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد بود ، شیشه های سکوریت در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

نرده شیشه ای اسپیگات – لمینت 

محبوب ترین طرح شیشه های ایمنی که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه با ابعاد یکسان تولید شده سپس لایه ی PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد ، شیشه های لمینت در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

نرده شیشه ای اسپیگات – کریستال 

به طور کلی شیشه های ایمنی از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریبستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد ، شیشه های کریستال فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده می شود به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرقته است .

 

نرده شیشه ای اسپیگات – 20 میل

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های نرده بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های 20 میل بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

نرده شیشه ای اسپیگات – خم 

جذاب ترین نوع پله های شیشه ای بدون تردید روش شیشه خم محسوب می شود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس توسط دستگاه در شعاع خم مورنظر به حالت خمیده تبدیل خواهد شد .

 

نرده شیشه ای اسپیگات – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی دو رو نما و یک رو نما بهتر است که از این نوع شیشه ها برای اجرای نرده بکار برد بدین شکل نمای زیبایی در فضای داخلی ایجاد خواهد شد .

 

نرده شیشه ای اسپیگات - اینستاگرام

 

نرده شیشه ای اسپیگات - واتساپ

 

 

از طریق زیر می توان نرده شیشه ای اسپیگات به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های نرده و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های نرده در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای اسپیگات

نرده پیچ شیشه ای

نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای اسپیگات

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های نرده در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند