فهرست این مقاله

نرده شیشه ای در تهران

تولید انواع نرده شیشه ای در تهران توسط صنایع شیشه کولیوند       0218862191209128235242

 

نرده شیشه ای در تهران

نرده شیشه ای در تهران

نرده های مدرن به طور کلی به سه دسته ی نرده های فلزی ، نرده های چوبی و نرده های شیشه ای تقسیم می شود که در این بین نرده های شفاف شیشه ای جذاب ترین طرح محسوب می شود که در این مقاله به بررسی انواع نرده ها و ویژگی های آن ها می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های نرده در ایران فعالیت خود را از سال 1395 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه لمینت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

نرده شیشه ای – سکوریت 

رایج ترین طرح نرده های مدرن که با نام شیشه نرده سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه شکسته شود برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد بود .

 

نرده شیشه ای در تهران – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های نرده که با نام شیشه نرده لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های pvb به یکدیگر چسبیده خواهند شد ، نرده های لمینت در مجله ی the best design به عنوان برترین طرح شیشه معرفی شده است از همین رو طراحان از آن به کرات استفاده می کنند .

 

نرده شیشه ای در تهران – دوجداره

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های دوجداره بکار می رود بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت ، میزهای دوجداره در کشورهای اروپایی آلمان ، ایتالیا ، هلند و فرانسه به کرات استفاده شده و افراد تحت تاثیر زیبایی آن قرار خواهند گرفت .

 

نرده شیشه ای در تهران – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های نرده بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های 20 میل بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

نرده شیشه ای در تهران – کریستال 

شیشه های نرده از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اسکترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20میل وجود دارد ، نرده های کریستال فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفااده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

نرده شیشه ای در تهران – خم 

خاص ترین نوع شیشه نرده که با استفاده از شیشه های منحنی تک لایه سکوریت و دو لایه لمینت تولید می شود این طرح به روش اسپیگات و شیاردار قابل اجراست .

 

نرده شیشه ای در تهران - اینستاگرام

 

نرده شیشه ای در تهران - واتساپ

 

 

جهت سفارش نرده شیشه ای در تهران به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید

برای اطلاع از قیمت شیشه های نرده و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های نرده در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

نرده شیشه ای در تهران

نرده شیشه ای تاشو

نرده شیشه ای در تهران

نرده شیشه ای در تهران

نرده شیشه ای در تهران

نرده شیشه ای در تهران

نرده شیشه ای در تهران

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های نرده در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند