فهرست این مقاله

نرده شیشه ای دفنی

تولید نرده شیشه ای دفنی در صنایع شیشه کولیوند                             0912823524202188621912

 

نرده شیشه ای دفنی

 

نرده شیشه ای دفنی

در طراحی دکوراسیون مدرن استفاده از نماهای شیشه ای بیش از پیش به کرات صورت می گیرد به طوری که امروزه شاهد نمای شیشه ای در بخش های مختلف فضای داخلی و خارجی هستیم از همین رو در این مقاله به بررسی انواع نرده های شیشه ای به طور اختصاصی می پردازیم .

صنایع شیشه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های ایمنی در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه نرده سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

نرده شیشه ای – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های نرده که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه های ساده برنده نخواهد بود .

 

نرده شیشه ای دفنی – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های نرده که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو شیشه سکوریت در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد بدین شکل حتی اگر شیشه شکسته شود ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

نرده شیشه ای دفنی – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های دوجداره بکارمی رود که از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

نرده شیشه ای دفنی – کریستال 

شیشه های نرده از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل و 6 میل وجود دارد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هسیتد بهتر است که از نرده های کریستال بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

نرده شیشه ای دفنی – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های نرده بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه دهای 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، نرده های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

نرده شیشه ای دفنی - اینستاگرام

 

نرده شیشه ای دفنی - واتساپ

 

 

جهت سفارش نرده شیشه ای دفنی به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های نرده و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های لمینت در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

نرده شیشه ای دفنی

نرده شیشه ای دفنی

نرده شیشه ای دفنی

نرده شیشه ای دفنی

نرده شیشه ای دفنی

نرده شیشه ای دفنی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های نرده در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند