فهرست این مقاله

نرده شیشه ای دودی

تولید انواع نرده شیشه ای دودی در صنایع شیشه کولیوند                0912823524202188621912

 

نرده شیشه ای دودی

 

نرده شیشه ای دودی

شیشه های ایمنی سکوریت و لمینت در پروژه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد که متداول ترین آن بدون تردید نرده های راه پله شیشه ای است به طوری که اجرای این نوع پروژه ملزم به بکار بردن شیشه های مسطح و خم سکوریت و لمینت است از همین رو در این مقاله به بررسی انواع نرده های راه پله رنگی می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه نرده در ایران فعالیت خود را از سال 1393 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه منحنی را تولید کرده است که برای شماهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

نرده شیشه ای  – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های نرده که با نام شیشه سکوریت یا میرال شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه های شکسته شوند برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد بود .

 

نرده شیشه ای دودی – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های نرده که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد بدین شکل در صورت شکسته شدن شیشه ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

نرده شیشه ای دودی – دوجداره

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های دوجداره استفاده می شود بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار داده خواهد شد .

 

نرده شیشه ای دودی – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های نرده بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

نرده شیشه ای دودی - اینستاگرام

 

نرده شیشه ای دودی - واتساپ

 

جهت سفارش نرده شیشه ای دودی به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های نرده و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های نرده در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

نرده شیشه ای دودی

نرده شیشه ای دودی

نرده شیشه ای دودی

نرده شیشه ای دودی

نرده شیشه ای دودی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های نرده در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند