فهرست این مقاله

نرده شیشه ای منحنی

تولید انواع نرده شیشه ای منحنی در صنایع شیشه و آینه کولیوند                     0912823524202188621912

 

 

نرده شیشه ای منحنی

 

نرده شیشه ای منحنی

نرده های ساختمانی مدرن با استفاده از متریال های مختلفی تولید شده است که جدیدترین آن بدون تردید نرده شیشه ای محسوب می شود که امروزه در طراحی دکوراسیون داخلی به کرات مورد استفاده قرار می گیرد از همین رو در این مقاله به بررسی انواع نرده های مدرن می پردازیم .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی بالکن شیشه ای در ایران فعالیت خود را از سال 1399 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله نرده خم را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

نرده شیشه ای  – سکوریت 

رایج ترین طرح نرده های شیشه ای که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها در اثر ضربه شکسته شود برخلاف شیشه های ساده برنده نخواهد بود .

 

نرده شیشه ای منحنی – لمینت

ایمن ترین طرح شیشه های نرده که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه خم در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد ، شیشه های لمینت در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد شیشه ها دقیق خواهد شد .

 

نرده شیشه ای منحنی – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گزمسیر چهت جلوگیری از اتلاف انرژی و کاهش میزان آلودگی صوتی بهتر است که از شیشه های دوجداره استفاده کرد برای تولید این نوع شیششه ها ابتدا دو عدد شیشه خم با ابعاد یکان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار داده خواهد شد .

 

نرده شیشه ای منحنی – طرح دار 

در صنایع شیشه و آینه کولیوند با بهره گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه به صورت مات و رنگی ایجاد می شود به طور مثال می توان لوگوی مجموعه روی شیشه حکاکی خواهد شد ، نرده های طرح دار فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی قرار گرفته است .

 

نرده شیشه ای منحنی – رنگی 

با توجه به تولید شیشه های رنگی طلایی ، دودی ، برنز ، شامپاینی و همچنین شیشه های لاکوبل رنگی می توان از این نوع شیشه ها برای تولید نرده استفاده کرد به طور مثال می توان در فضای داخلی سفید رنگ از شیشه های مشکی بکار برد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های رنگی بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

نرده شیشه ای منحنی - ایسنتاگرام

 

نرده شیشه ای منحنی - واتساپ

 

 

جهت سفارش نرده شیشه ای منحنی به صنایع شیشه و آینه کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت نرده های مدرن و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه و آینه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های مدرن در صنایع شیشه و آینه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

نرده شیشه ای منحنی

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای منحنی

نرده شیشه ای منحنی

نرده شیشه ای منحنی

نرده شیشه ای منحنی

نرده شیشه ای منحنی

نرده شیشه ای منحنی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های خم در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

wwww.pinterest.com

 

 

 

 

تیم تحریریه کولیوند