فهرست این مقاله

نورگیر شیشه ای

تولید انواع نورگیر شیشه ای در صنایع شیشه کولیوند                         0218862191209128235242 

 

نورگیر شیشه ای

 

نورگیر شیشه ای

شیشه های ایمنی دارای دسته بندی های مختلفی است به طوری که هر یک از آن ها برای قسمت خاصی از ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد به طور مثال در طرح های جدید ساختمانی از شیشه های سکوریت لمینت شده جهت احرای سقف های شیشه ای مدرن بکار می رود .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های نورگیر در ایران فعالیت خود را آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه سقف نورگیر لمینت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

نورگیر شیشه ای – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های سقف که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد بود .

 

نورگیر شیشه ای – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های سقف که با نام شیشه لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد بدین شکل حتی اگر شیشه ها شکسته شوند درات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

نورگیر شیشه ای – دوجداره 

در مناطق سردسیر و گرمسیر نوعی از شیشه های دوجداره بکار می رود که بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

نورگیر شیشه ای – کریستال 

شیشه های سقف از نظر شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 6 میل الی 20 میل وجود دارد ، در پروزه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های کریستال بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

نورگیر شیشه ای – 20 میل 

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های سقف بیش از حد استانداراد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، شیشه های 20 میل فقط در پروزه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

نورگیر شیشه ای – خم

جذاب ترین طرح سقف های شیشه ای مدرن بدون تردید با استفاده از شیشه های خم اجرا می رود برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا شیشه در ابعاد مورد نظر برش داده شده سپس قالب فلزی ساخته شده و به همراه شیشه داخل کوره قرار داده خواهد شد .

شیشه های منحنی در دمای بیش از 1000 درجه تولید می شود لذا باید بلافاصله پس از خارج کردن شیشه از کوره عملیات سردسازی شیشه انجام پذیرد .

 

نورگیر شیشه ای - اینستاگرام

 

نورگیر شیشه ای - واتساپ

 

 

جهت سفارش نورگیر شیشه ای به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های نورگیر و سفارش ان می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید  یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری شیشه موردنظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های سقف در صنایع کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

 

نورگیر شیشه ای

نورگیر شیشه ای

نورگیر شیشه ای

نورگیر شیشه ای

نورگیر شیشه ای

نورگیر شیشه ای

نورگیر شیشه ای

نورگیر شیشه ای

نورگیر شیشه ای

نورگیر شیشه ای

نورگیر شیشه ای

نورگیر شیشه ای

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند