فهرست این مقاله

پنجره خم آلومینیوم

تولید شیشه و پنجره خم آلومینیوم در صنایع کولیوند                         0912823524202188621912

 

 

پنجره خم آلومینیوم

پنجره خم آلومینیوم

پنجره های دوجداره به طور کلی به سه دسته ی پنجره صاف ، پنجره هلالی و پنجره خم تقسیم می شود که در این بین پنجره های خم یا منحنی جذاب ترین طرح پنجره های دوجداره محسوب می شود از همین رو در این مقاله به بررسی انواع پنجره های منحنی مدرن و ویژگی های آن ها به طور کامل می پردازیم .

صنایع کولیوند به عنوان اولین نمایندگی پنجره های منحنی در ایران فعالیت خود را از سال 1391 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع پنجره ها از جمله پنجره منحنی آلومینیومی را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

پنجره خم آلومینیوم – کشویی

رایج ترین طرح پنجره های دوجداره که به صورت کشویی باز و بسته می شود ساختار این نوع پنجره ها به گونه ای است که با هدایت کردن پنجره به سمت راست و چپ ، پنجره نیز از یک نقطه به نقظه ی دیگر منتقل خواهد شد .

 

پنجره خم آلومینیوم – شیشه سکوریت

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه منحنی سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه های خام برنده نخواهد بود .

 

پنجره خم آلومینیوم – لمینت

ایمنی ترین طرح پنجره های دوجداره که با نام شیشه منحنی لمینت شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه های PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد ، پنجره های لمینت در صنایع کولیوند با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های هوشمند برش تولید می شود به همین دلیل ابعاد پنجره ها دقیق خواهد شد .

 

پنجره خم آلومینیوم – دوجداره

در مناطق سردسیر وگرمسیر نوعی از شیشه های منحنی دوجداره استفاده می شود که بدین شکل از اتلاف انرژی و آلودگی صوتی جلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد منحنی در ابعاد یکسان تولید شده و اسپیرهای فلزی شامل مواد ضدرطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

پنجره خم آلومینیوم – 20 میل

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های منحنی 20 میل بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد ، پنجره های 20 میل فقط در پروژه های لاکچری و مدرن استفاده شده به همین دلیل مورد توجه طراحان قرار گرفته است .

 

پنجره خم آلومینیوم - اینستاگرام

پنجره خم آلومینیوم - واتساپ

 

 

جهت سفارش پنجره خم آلومینیوم به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید

برای اطلاع از قیمت پنجره های دوجداره و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع کولیوند به صورت حضوری پنجره موردنظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولیذ پنجره های دوجداره در صنایع کولیوند با استفاده از پروفیل های درجه یک صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم خواهد گرفت .

 

پنجره آلومینیوم خم

پنجره upvc دوجداره

پنجره خم آلومینیوم

پنجره خم آلومینیوم

پنجره خم آلومینیوم

پنجره خم آلومینیوم

پنجره خم آلومینیوم

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های منحنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

 

 

تیم تحریریه کولیوند