فهرست این مقاله

گنبد شیشه ای استین گلاس

تولید انواع گنبد شیشه ای استین گلاس در صنایع شیشه و آینه کولیوند      09128235242 – 02188621912 

 

گنبد شیشه ای استین گلاس

 

گنبد شیشه ای استین گلاس

همانطور که در مقاله های متعددی شرح داده شد شیشه های خم جذاب ترین طرح شیشه های تولید شده در صنعت شیشه محسوب می شود که امروزه در پروژه های لاکچری از آن ها استفاده می شود از همین رو در این مقاله یکی از محبوب ترین طرح های شیشه حم را مورد بررسی قرار خواهیم داد .

صنایع شیشه و آینه کولیوند به عنوان اولین نمایندگی شیشه های خم در ایران فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده است و به یاری خدا تاکنون بیش از 100 طرح مختلف این نوع شیشه ها از جمله شیشه خم سکوریت را تولید کرده است که برای مشاهده ی آن ها می توانید به قسمت نمونه کارها در وب سایت و صفحه اینستاگرامی koolivandcom@ مراجعه نمایید .

 

گنبد شیشه ای استین گلاس – سکوریت 

رایج ترین طرح شیشه های منحنی که با نام شیشه سکوریت شناخته شده است ساختار این نوع شیشه ها به گونه ای است که حتی اگر شیشه ها شکسته شوند برخلاف شیشه های خم برنده نخواهد بود ، شیشه های میرال در دمای بیش از 1000 درجه تولید می شود لذا باید بالافاصله پس از خارج شدن شیشه از کوره عملیات سردسازی صورت گیرد .

 

گنبد شیشه ای استین گلاس – لمینت 

ایمن ترین طرح شیشه های محنی که با نام شیشه لمینت خم شناخته شده است برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس توسط لایه PVB به یکدیگر چسبیده خواهند شد بدین شکل حتی اگر شیشه شکسته شود ذرات آن از هم جدا نخواهد شد .

 

گنبد شیشه ای استین گلاس – دوجداره

در متاطق سردسیر و گرمسیر بهتر است که از شیشه های خم دوجداره استفاده کرد بدین شکل از اتلاف انرژی و آلوگی صوتی چلوگیری خواهد شد برای تولید این نوع شیشه ها ابتدا دو عدد شیشه منحنی در ابعاد یکسان تولید شده سپس اسپیسرهای فلزی شامل مواد ضد رطوبتی بین شیشه ها قرار خواهند گرفت .

 

گنبد شیشه ای استین گلاس – کریستال

شیشه های محنی از نرز شفافیت به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم می شود که در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار است این نوع شیشه ها در ضخامت های 4 میل الی 20 میل وجود دارد ، در پروژه هایی که با کمبود فضای داخلی مواجه هستید بهتر است که از شیشه های کریستال بکار برد چرا که در این صورت هیچ گونه فضایی اشغال نخواهد شد .

 

گنبد شیشه ای استین گلاس – 20 میل

در پروژه هایی که ابعاد شیشه های منحنی بیش از حد استاندارد در نظر گرفته شود باید از شیشه های 20 میل منحنی بکار برد بدین شکل علاوه بر نمای زیبای شیشه از مقاومت مناسبی برخوردار خواهد شد .

 

گنبد شیشه ای استین گلاس - اینستاگرام

گنبد شیشه ای استین گلاس - واتساپ

 

جهت سفارش گنبد شیشه ای استین گلاس به صنایع کولیوند از طریق زیر اقدام نمایید 

برای اطلاع از قیمت شیشه های منحنی و سفارش آن می توانید با شماره های 021886219120912823524209122140467 تماس حاصل نمایید و یا از طریق مراجعه به دفتر صنایع شیشه کولیوند به صورت حضوری شیشه مورد نظر خود را سفارش دهید .

شایان ذکر است تولید شیشه های منحنی در صنایع شیشه کولیوند با استفاده از شیشه های سوپر کلیر و کریستال صورت می گیرد ضمنا به دلیل فروش مستقیم با قیمت مناسبی در اختیار خریداران محترم قرار خواهد گرفت .

 

 

گنبد شیشه ای استین گلاس

گنبد شیشه ای استین گلاس

گنبد شیشه ای استین گلاس

گنبد شیشه ای استین گلاس

گنبد شیشه ای استین گلاس

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون شیشه های محنی در سراسر دنیا به وب سایت زیر مراجعه نمایید :

www.pinterest.com

تیم تحریریه کولیوند